Nga 1 janari, veturat e reja do të shtrenjtohen nga 1000 deri në 2000 euro. Është Evropa dhe politika e saj mjedisore që po i detyron prodhuesit të shtrëngojnë rripat e tyre për sa i përket emetimeve të CO2. Nga ana tjetër, Evropa do të vërshohet me vetura elektrike më të përballueshme, si dhe shitjet e modeleve stok. Jeta në të gjithë Evropën është më e shtrenjtë se kurrë më parë. Pas pandemisë Covid-19, çmimet janë vazhdimisht në rritje. Tregu është përballur me pengesa të ndryshme si kriza e furnizimit dhe rritja e kostove të energjisë. Me ardhjen e vitit 2025, do të hyjë në fuqi një rregullore e re e shkarkimeve që ul kufirin e CO2 që çdo automjet duhet të emetojë. Për të shmangur ose ulur dënimin, veturat me djegie të brendshme do të subvencionojnë blerjen e veturave elektrike. Si?
Rritja e çmimeve të gazit duhet të ndihmojë në mbylljen e hendekut me automjetet elektrike më të shtrenjta, që është një metodë për të tërhequr ujë në mullirin e automjeteve elektrike. Një mënyrë tjetër është të shisni më shumë vetura elektrike ose hibride me një çmim më të përshtatshëm. Prandaj, prodhuesit duhet të reduktojnë CO2 në nivel të flotës së automjeteve dhe për këtë arsye priten ulje të konsiderueshme për blerjen e veturave të elektrizuara. Të paktën një e pesta e shitjeve totale të shumicës së kompanive të veturave duhet të jenë automjete elektrike për të shmangur gjobat e mëdha.
Deri më tani, markave
u është dashur të shesin vetura të shtrenjta elektrike dhe hibride, të cilat,
ndër të tjera, janë dukshëm më të shtrenjta për t'u prodhuar. Është koha që
dikush të dorëzohet. Të paktën vitin e ardhshëm do të jetë e mundur, sepse presim
një vërshim të modeleve më të përballueshme, si dhe ulje për modelet ekzistuese
që janë në stok. Vetëm Volkswagen raportohet se ka afër 500,000
"elektrikë" të pashitura në magazinë.
Renault ka dy modele
Renault 4 dhe Renault 5. Çmimi i R5 bazë në Francë është 25,000 euro, të cilave
mund t'i shtohet një bonus ekologjik prej 4,000 euro. Stellantis po nxit e-C3
të ri me një çmim të shkëlqyeshëm prej 19,300 euro me nxitje dhe binjaku i tij
Panda është gati të marrë një nosedive të vërtetë me një çmim hyrje prej 24,900
euro pa nxitje. Škoda së fundmi ka lansuar SUV Elroq dhe falë çmimit, i cili
është pak më i lartë se 30,000 euro për modelin fillestar, tashmë ka marrë
20,000 porosi.
Volkswagen ka ulur
ndjeshëm çmimet e modelit ID. Deri në fund të marsit 2025, ID.3 e hyrjes mund
të blihet në Gjermani me një çmim nën 30,000 euro. Në gjysmën e parë të vitit
do të mbërrijë edhe Cupra Raval dhe tashmë po përmendet çmimi fillestar i përafërt
prej 25 mijë eurosh. Me një çmim të ngjashëm (24,900 euro), Hyundai e shtyu
Inster-in tashmë të vogël në zjarr.
Nuk duhet të harrojmë
se nxitimi i markave kineze me formate të vogla dhe jashtëzakonisht të
përballueshme nuk ka treguar ende fytyrën e tij të vërtetë. Leapmotor së fundmi
filloi montimin e veturave gjysmë të gatshme në Poloni përmes partnerit të saj
Stellantis dhe modeli T03 shitet në Itali me një çmim nën 18,000 euro.
BYD Seagull mund të ketë një çmim të ngjashëm, pavarësisht se mund të blihet në Kinë për rreth 9000 euro. Ky model tashmë është regjistruar në testet përfundimtare duke u përgatitur për standardet evropiane dhe kampioni me kosto të ulët ka të ngjarë të jetë një nga modelet më të spikatura vitin e ardhshëm. Edhe pse është montuar në Kinë, çmimi i Dacia Spring u ul së fundmi në 16,900 euro si vetura e parë elektrike e plotë në BE me një çmim nën 17,000 euro.
No comments:
Post a Comment