Monday, June 15, 2020

Kuriozitete për mjedisin (2)!

·        Amerikanët për çdo vit prodhojnë gota prej stiropori sa mjaftojnë që Toka të mbështillet 436 herë.

·        Sipas statistikave në mbarim të viteve të tetëdhjeta në SHBA janë shpenzuar për çdo vit nga shtatëqind miliard litra ujë.

·        Nëse çdo anëtarë i një familje katër anëtarësh bënë dush për çdo ditë nga pesë minuta, atëherë brenda një jave do të shpenzohej më shumë se 2 .500 litra ujë , që është e barabartë me sasinë e ujit që do të shpenzohej për pirje nga një njeri për tre vjet.

·        Temperatura më e lartë e regjistruar në botë është 57,5 gradë në Elaziz të Libisë (Afrikë), kurse më e ultë u regjistrua në stacionin Vostok Antarktidë -89,6 gradë..

·        Kilauea në Havaii (USA) është vullkani më aktiv në botë. Që nga viti 1983 është pandërprerë aktiv dhe vjell 5 m³ llavë në sekondë.

·        Shkretëtira e Saharasë për nga territori është më e madhe se sa kontinenti i Australisë?

·        Sikur nga te gjithë ujërat e deteve dhe oqeaneve të nxirrej kripa, me të do të mbulohej gjithë sipërfaqja e tokës sonë me një shtresë prej rreth 130 metrash.

·        Në çdo litër ujë të sipërfaqes së detit ka mesatarisht rreth 10.000 gjallesa, ne 100 metra ka 3.000 dhe në 5.000 metra ka mesatarisht 15 gjallesa.



No comments:

Post a Comment