Monday, June 15, 2020

Kuriozitete për mjedisin (3)!

·        Oqeani më i madh është Paqësori. Sipërfaqja e tij është 179.680.000. km2, kurse oqeani më i vogël është Oqeani i Ngrirë i Veriut që ka 14.090.000 km2

·        Thellësia më e madhe në botë është në ishujt Mariana, e quajtur Çalenger. Kjo thellësi arrin në 11.033 metra

·        Nëntëdhjetë e shtatë % të ujit në tokë e përbëjnë oqeanet, kurse 2 % e ujit të Tokës është i ngrirë.

·        Njerëzimi furnizohet me vetëm 1 % të sasisë së ujit të tokës i cili arrin nga sipërfaqja e tokës: lumenjtë, liqenet, krojet ose nga ujërat nëntokësore.

·        Liqeni më i bukur dhe më ujë më të kulluar në Evropë është Liqeni i Pogradecit. Gjerat atje mund t'i shohim deri në 20 metra thellësi. Thellësia e këtij liqeni është 285 metra, gjatësia 30 kilometra, ndërsa gjerësia 10 kilometra.

·        Ajsbergu (ishull i akullit) me i madh i matur deri me sot ka qenë me gjatësi 200 milje dhe gjerësi 60 milje, ai ka pasur një sipërfaqe me të madhe se Belgjika.

·        Dallga më e madhe e regjistruar deri më sot ka qenë në vitin 1971 në Ishullin Ishigaki, Japoni, me lartësi 85 m. 




No comments:

Post a Comment