Saturday, January 22, 2022

Top 10 vendet më paqësore në botë

A keni ndonjë ide se cilat janë vendet më paqësore në botë? Koncepti i paqes është i vështirë të përcaktohet dhe matet. Sidoqoftë, fjala paqe është përcaktuar si “mungesa e dhunës” nga Global Peace Index që nga viti 2006 dhe ka kërkuar të përcaktojë se cilat atribute dhe institucione kulturore shoqërohen me shtetet e paqes. Renditja e fundit e bëri Islandën në krye në vendet më paqësore të botës, pasuar nga Danimarka dhe Zelanda e Re. Sipas Institutit për Ekonomi dhe Paqe, Indeksi Global i Paqes, më poshtë janë 10 vendet e para të botës më paqësore.

10. Belgjika

Duke gjykuar nga Indeksi Global i Paqes, Belgjika e vogël është një nga vendet më të mira për të jetuar në Evropë, si dhe në Tokë. I vendosur në zemër të Evropës, ky vend bukur i vogël mban disa vende të veçanta si Brukseli. Kryeqyteti i Belgjikës, Brukseli, është shtëpia e Bashkimi Evropian dhe NATO-s. Belgjika mburret me qytete mesjetare, salla të bukura të qytetit, kështjella madhështore dhe bukuri natyrore magjepsëse.

9. Suedia

Suedia renditet Nr.9 ndër vendet më paqësore nga Indeksi Global i Paqes këtë vit. E vendosur në veriun e largët të Evropës, Suedia është një nga vendet më të bukura Skandinave në tokë. Vendi ka një nivel të ulët grabitjesh (vetëm 9,000 në vit) krahasuar me Shtetet e Bashkuara (rreth 350,000 në vit).

8.Kanada

Duke pasur një nga standardet më të mira të jetesës në botë, Kanada është në Nr.8 në listën e vendeve më paqësore në tokë. Nëse keni qenë ndonjëherë në Toronto ose rreth Ujëvarave të Niagara-s, ju mund të shihni pse Kanada është kaq e mrekullueshme, e Pastër, e Gjallë, e Ndryshme, e mrekullueshme dhe të gjithë duket se shkojnë mirë.

7.Finlanda

Finlanda. Pse nuk e duam këtë vend të bukur që na solli Angry Birds? Ndër vendet e mia më të preferuara në të gjitha kohërat, Finlanda, e konsideruar si një nga vendet më paqësore dhe të jetueshme, e cila nuk shquhet për natyrën e saj luftarake.

6.Japonia

Japonia – një nga vendet më interesante kulturore dhe tradicionale. Duke pasur ekonominë e tretë më të madhe në botë, Japonia konsiderohet si vendi më i lumtur në Azi. Japonia është e sigurt në shumë aspekte, ka krime të ulëta dhe nuk ka konflikte të mëdha me fqinjët e saj.

5.Zvicra

Unë personalisht sugjeroj që Zvicra duhet të jetë në krye midis vendeve më paqësore të botës që kanë nivele të ulëta të krimit të dhunshëm. Në zemër të Bashkimit Evropian, Zvicra është një vend i njohur natyrshëm magjepsës. Vendi është i njohur për sjelljen e tij neutrale në çështjet politike rajonale, ndërkombëtare dhe globale. Vendi mban marrëdhënie të forta diplomatike me shumë vende të tjera në botë.

4.Austria

Vendi i vogël me dalje në det të Evropës Qendrore Jugore, Austria fiton një vend në listën e vendeve më paqësore për qëndrimin e saj në politikën ndërkombëtare. Austria po bën shumë mirë. Asnjë kursim. Dhe nuk po fajësohet si fqinji i saj Gjermania, për të mos shpëtuar Evropën. Kjo është arsyeja se kur bëhet fjalë për paqen dhe prosperitetin, Austria është në top 10.

3.Zelanda e Re

Që nga viti 2007, Zelanda e Re vazhdimisht renditet si vendi më i mirë dhe më paqësor në botë. Me një përqindje të vogël të popullsisë së saj në burg, aftësi të kufizuara ushtarake, marrëdhënie të forta me Australinë dhe mikpritje tokësore, Zelanda e Re është një vend i mrekullueshëm për të jetuar.

2.Danimarka

Danimarka mban vendin e dytë në listën e vendeve më paqësore në botë. Ashtu si Zelanda e Re, Danimarka dhe vendet e tjera të Evropës Veriore vazhdimisht renditen si më të mirat në biznes dhe siguri. Danimarka është kombi më paqësor në Evropën kontinentale, pavarësisht se është në madhësinë e Massachusetts. 

1.Islanda

Islanda kryeson listën e vendeve më paqësore në Tokë. Pa dyshim, vendi është me të vërtetë një vend i sigurt për të jetuar. Vendi është kaq i ftofte dhe kaq i vogël, dhe kjo është arsyeja pse renditet e para në mesin e 162 kombeve. Ka shumë gjëra për të bërë, pavarësisht se është paqësor, vendi ka shumë atraksione (si në njerëz ashtu edhe në vende). Nëse dikush me të vërtetë dëshiron të shijojë momentet e bukura, duhet të shkojë atje.

No comments:

Post a Comment