Sunday, January 16, 2022

Kompanitë e mëdha kanë dështuar në trajtimin e shpyllëzimit

Institucionet financiare dhe kompanitë me ndikimin më të madh po bëjnë pak ose aspak për të trajtuar shpyllëzimin, ka zbuluar një raport i ri. Raporti Forest 500 paralajmëron se këto organizata po minojnë objektivat globale të klimës duke dështuar në trajtimin e problemit. Një e treta e 350 kompanive të ekzaminuara nuk kishin politika të vendosura për të garantuar se produktet e tyre nuk po nxisin shpyllëzimin. Pothuajse dy të tretat e këtyre institucioneve financiare nuk kanë politika specifike për të adresuar problemin.

Cilat kompani kanë mbetur prapa me trajtimin e shpyllëzimit?

Për të prodhuar raportin vjetor, kompania Global Canopy e cila merret me çështjet e shpyllëzimit shikon se cilat mallra po shkaktojnë shpyllëzimin më global.

Më pas ata i gjurmojnë këto mallra përmes zinxhirit të furnizimit për të gjetur 350 kontribuesit më të mëdhenj dhe 150 institucionet financiare që po i financojnë.

Çfarë mund të bëhet për të parandaluar kompanitë që të rrezikojnë qëllimet klimatike?

Udhëheqësit nga 141 vende nënshkruan një deklaratë në COP26 për të “ndaluar degradimin e pyjeve deri në vitin 2030”.

Më shumë se 30 institucione financiare me rreth 8 trilion euro në asete gjithashtu u zotuan të bëjnë më të mirën e tyre për të eliminuar shpyllëzimin e nxitur nga mallrat nga portofolet e tyre në COP26. Por, siç zbulon raporti, vetëm katër prej tyre ishin ndër 150 kompanitë me ndikimin më të madh në këtë sektor.

Kjo është arsyeja pse raporti i Forest 500 e ka kthyer vëmendjen tek sektori i financave, si një mënyrë për të shtuar më shumë presion mbi kompanitë që duhet të veprojnë.

No comments:

Post a Comment