Wednesday, October 7, 2020

10 drurët më të veçantë në planetin tonë

Nganjëherë kur shikojmë peizazhet rreth nesh, sidomos kur vizitojmë ndonjë vend të largët, na duket sikur gjendemi në një vend të kopjuar nga faqet e ndonjë libri fantastiko-shkencor. Një prej mënyrave më të cilat na befason bota e gjallë në planetin tonë, është ajo nëpërmjet drurëve, që paraqiten me forma dhe dukje nga më të pabesueshmet.  Në vijim ju sjellim 10 drurë më të çuditshëm por dhe më unikalë që gjenden në planetin e tokës. Kënaquni! 

1. Druri në formë kërpudhe (Foto: pinterest)

2. Druri fikus, Filipine (Foto: pinterest.com)

3. Drurët mango nën ujë (Foto: © Noam Kortler)

4. Druri baobab, Madagaskar (Foto: © Marsel Van Oosten)

5. Druri selvi, liqeni Caddo (Foto: vintika.net)

6. Druri visteria, Japoni (Foto: urloplandia.pl)

7. Druri shishe, ishulli Socotra (Foto: pinterest.com)

8. Druri i dragoit, ishulli Socotra (Foto: verbaliststravel.com) 

9. Pisha bristlecone — një prej drurëve më të vjetër në Tokë (Foto: pinterest.com)

10. Panja japoneze (Foto: © Lewis Carlyle)

No comments:

Post a Comment