Monday, June 15, 2020

Kurse energjinë, mbroje mjedisin!

·        Përdorni pajisje që kursejnë energjinë.

·        Servisoni të vjetrat ose ndërroni ato.

·        Shfrytëzoni burime alternative dhe ekologjike të energjisë.

·        Përdor poçe elektrike që kursejnë rrymën. Ato harxhojnë më pak energji dhe kanë jetë më të gjatë se ato të zakonshmet.

·        Fike dritën kur nuk është askush në dhomë.

·        Ndalni, pajisjet elektrike kur nuk i përdor askush.

·        Kujdes, mos i leni pajisjet në modusin „stand by“. Kjo do të thotë se ti kursen energjinë edhe kur e shuan dritëzën e vogël të aparatit ose pajisjes.

·        Kur dilni jashtë fikni kompjuterët, nxehëset dhe kondicionuesit e ajrit.

·        Kujdes me frigoriferin! Mos e lërë derën të hapur gjatë. Do të nevojitet më shumë energji për të kompensuar ftohjen.

·        Dimrit, ajrose dhomën duke e hapur dritaren tërësisht për një kohë të shkurtër. Nëse e hap dritaren vetëm pak për kohë më të gjatë, dhoma nuk ajroset si duhet dhe harxhon më shumë energji.

·        Larja në dush gjithashtu harxhon më pak energji se ajo në vaskë.



No comments:

Post a Comment