Saturday, April 29, 2023

Vendet evropiane zotohen të rrisin prodhimin e energjisë nga era

Një grup vendesh të Evropës Perëndimore të udhëhequra nga Gjermania dhe Franca u zotuan të hënën të rrisin më tej prodhimin e energjisë së pastër nga fermat e erës në Detin e Veriut për të përmbushur qëllimet klimatike dhe për të reduktuar varësinë e tyre strategjike energjetike nga Rusia. Udhëheqësit e tyre u zotuan gjithashtu të përmirësojnë sigurinë rreth rrjetit të energjisë nënujore në rritje, në mënyrë që të mos bjerë viktimë e kërcënimeve hibride. Frika nga sulme të tilla është rritur që nga pushtimi rus i Ukrainës vitin e kaluar. “Mullinjtë e erës në det, por edhe kabllot dhe tubat në tokë janë të prirur për sabotim ose spiunazh”, tha kryeministri belg dhe mikpritës i samitit Alexander De Croo, raporton Associated Press.

Pavarësia energjetike ishte gjithashtu e lartë në prioritetet e liderëve.

"Ne kemi parë në muajt e kaluar se cili është efekti nëse jeni shumë i varur nga furnizimet e jashtme të energjisë", tha De Croo, duke iu referuar krizës së furnizimit me energji gjatë dimrit, kur vendet e BE-së vendosën të fillojnë të anashkalojnë karburantet fosile ruse pas pushtimit të Ukrainës nga Rusia. “Duke punuar së bashku, ne po tregojmë se mund ta bëjmë energjinë tonë më të gjelbër dhe më të pavarur”, tha ai. Kryeministri holandez Mark Rutte tha se një grup vendesh perëndimore duhet të sigurohen që presidenti rus Vladimir Putin të mos ketë më mjetet për të na ushtruar presion duke mbyllur rubinetin e gazit. "Prodhimi i energjisë së pastër është mënyra më e mirë për ta arritur këtë", shtoi ai.

Samiti në portin belg të Detit të Veriut të Ostendit është i dyti që trajton këtë çështje gjithnjë e më të ngutshme dhe është shtrirë në nëntë vende Belgjikë, Holandë, Luksemburg, Francë, Gjermani, Britani të Madhe, Irlandë, Norvegji dhe Danimarkë.

No comments:

Post a Comment