Kërkojini ChatGPT të rekomandojë vende në Mallorca që nuk
janë ende të pushtuara nga turistët dhe do të sugjerojë pamjet e njohura dhe
restorantet tradicionale që shfaqen në çdo udhëzues udhëtimi. Chatbot i
Inteligjencës Artificiale (IA) rekomandon të vizitoni katedralen e Palmës,
qytetin popullor dhe piktoresk të Soller dhe sallonin shekullor të akullores
Ca'n Joan de s'Aigo. Me fjalë të tjera, mos u mbështetni në ChatGPT nëse jeni
duke kërkuar për gurë të çmuar të fshehur jashtë shtegut turistik.
"Kur bëhet fjalë për këshilla të brendshme, zakonisht varet nga preferencat dhe përvojat personale që nuk i kam si model i IA", më thotë ChatGPT. "Nëse keni nevojë për rekomandime më specifike dhe të personalizuara, këshilla ime është të konsultoheni me udhëzuesit lokalë ose vendasit që mund t'ju japin këshilla të brendshme."
Asnjë plumb argjendi
Sidoqoftë, pyetjet më të thjeshta, më të drejtpërdrejta
janë ato në të cilat shquhet ChatGPT. Të pyesësh chatbot-in se si të arrish në
sheshin Placa d'Espanya në qendër të Palmës me autobus, jep një përgjigje të
shpejtë dhe të saktë. Po kështu, pyetja e ChatGPT për sobrasada, një sallam
tradicional me paprika nga Mallorca, jep një përgjigje po aq korrekte. E njëjta
gjë mund të thuhet për pyetjen time nëse bakshishi është i zakonshëm në ishull
është dhe 10% përgjithësisht konsiderohet mjaft bujare.
"Nuk do të kalojë shumë derisa chatbot-et specifike për turizmin të na udhëheqin nëpër qytete", thotë Wolfram Höpken, një profesor i informatikës së biznesit në Universitetin e Shkencave të Aplikuara Ravensburg-Weingarten në Gjermaninë Jugore, duke shtuar se "teknologjia është padyshim mjaft e avancuar". Jo vetëm kaq, “aplikacionet e IA tashmë po përdoren mjaft gjerësisht në fusha të tjera të turizmit”.
IA është tashmë i përhapur
IA përdoret më së shumti sot për të optimizuar operacionet
e kompanisë, megjithëse udhëtarët nuk do të jenë gjithmonë të vetëdijshëm për
këtë. Linjat ajrore, për shembull, përdorin IA për të parashikuar se sa
pasagjerë do të anulojnë ose humbasin fluturimet e tyre. Kompani të tjera
mbështeten në një teknologji të tillë për të zbuluar rezervime mashtruese në
internet. Në Venecia, IA madje po përdoret për kontrollin e turmës. “Tashmë ka
aplikacione të IA të përdorura nga udhëtarët, ofruesit e shërbimeve, destinacionet
turistike dhe platformat e udhëtimit në internet”, thotë Höpken.
Pushuesit ose njerëzit që thjesht planifikojnë pushime mund
të kenë hasur në sisteme të IA edhe në kontekste të tjera. Shpesh, këto ditë,
kontaktimi me një operator turistik të madh ka të ngjarë t'ju vërë në kontakt
me një chatbot në internet, në krahasim me një person real. Pastaj ka sisteme
inteligjente, të përdorura për shembull nga platformat e rezervimit të
hoteleve, për t'u paraqitur klientëve oferta të përshtatura për nevojat dhe
preferencat e tyre specifike. E fundit, por jo më pak e rëndësishme, robotët
ngadalë po marrin përsipër detyrat pasi të kryheshin nga stafi i hotelit dhe
restorantit.
Por robotët që mbledhin pjata të pista nga tavolinat e restoranteve dhe i sjellin në kuzhinë, për shembull, nuk janë shumë të sofistikuar. Robotët e tillë nuk mund të lundrojnë në mënyrë autonome nëpër restorante, thotë Höpken. Përveç kësaj, jo të gjithë klientët mund të dëshirojnë të ndërveprojnë me automatët. Kjo është arsyeja pse aplikacionet e IA do të përdoren në disa fusha të sektorit të tregtisë turistike dhe mikpritjes, por jo në të tjera, thotë Höpken.
Mos i besoni verbërisht ChatGPT
Höpken është i sigurt se teknologjitë si ChatGPT do të bëhen gjithnjë e më të rëndësishme. Veçanërisht pasi që kur bëhet fjalë për pyetjet e turistëve, përgjigjet e pasakta ose krejtësisht të pasakta të chatbot-it ndoshta kanë pasoja më pak serioze ose të rrezikshme sesa në fusha të tjera . Kushdo që ndjek këshillat e ChatGPT për të vizituar Pallatin Marivent të Mallorca, rezidenca verore e familjes mbretërore,Palmës, për shembull, do të zhgënjehet, pasi ndërtesa nuk është në të vërtetë e hapur për publikun.
Mbetet për t'u parë nëse chatbot-et do të zëvendësojnë vërtet librat e udhëzuesve të provuar dhe të testuar, apo udhëzuesit e udhëtimit njerëzor. Vetë ChatGPT nuk duket se mendon se do të marrë përsipër së shpejti: "Megjithëse mund të jem i dobishëm si një asistent dixhital, nuk mendoj se mund të ndërtoj përvojën dhe opinionet që ofrojnë guidat e udhëtimit dhe vendasit."
No comments:
Post a Comment