Saturday, March 12, 2022

Fabrika më e madhe në botë e hidrogjenit të gjelbër do të ndërtohet në Teksas

Green Hydrogen International (GHI) ka zbuluar planet për të ndërtuar një frabikë të prodhimit të hidrogjenit të gjelbër 60 GW pranë kriporës “Piedras Pintas” në Teksas. Objekti do të jetë më i madhi i këtij lloji në botë, pohoi kompania në një deklaratë për shtyp. Ndërsa bota po kërkon alternativa më të pastra për energjinë që mund të fuqizojë fluturimet me distanca të gjata dhe të qëndrojë si një zëvendësues për gazin natyror, hidrogjeni i gjelbër duket të jetë një nga pararendësit. Me vende të tilla si Kina, Arabia Saudite, Kili, Spanja që kanë iniciuar projekte të hidrogjenit të gjelbër, GHI do të duhet të bëjë një promovim të madhe për të njoftuar ardhjen e saj. Kompania shpreson që fabrika e saj e propozuar, e aftë për të prodhuar 2.5 miliardë kilogramë hidrogjen të gjelbër çdo vit, do të bëjë pikërisht këtë.

Teksasi, qyteti i hidrogjenit 

Sipas njoftimit, GHI ka shtatë projekte që janë në zhvillim e sipër me një prodhim të kombinuar prej një teravati. Më i madhi dhe i pari që ka zbritur nga toka është qyteti i hidrogjenit në Teksas. Duke përdorur erën dhe energjinë diellore në tokë, projekti synon të prodhojë 60 gigavat hidrogjen të gjelbër çdo vit.

Kupola e kripës Piedras Pintas në Duval do të shërbejë si objekti i ruajtjes së hidrogjenit për projektin, i cili në fazat e tij fillestare do të shohë një strukturë prodhimi 2 gigavat.

Prodhimi i hidrogjenit të gjelbër pritet të fillojë në vitin 2026 dhe do të shfrytëzojë energjinë e rinovueshme nga rrjeti elektrik i Teksanit.

Hidrogjeni i gjelbër i prodhuar në objekt do të dërgohet në qytetin bregdetar të Corpus Christi dhe Brownsville, ku industritë do t'i konvertojnë ato në produkte të tjera.

Furnizimi me karburant i fermave, aeroplanëve dhe raketave

GHI është aktualisht në proces negociatash me klientët se si ata synojnë të përdorin hidrogjenin e tyre të gjelbër. Gazi i hidrogjenit mund të shndërrohet në amoniak për t'u përdorur si një përzierje karburanti dhe me këtë në mendje, kompania po eksploron opsionet për të dërguar hidrogjenin e saj të gjelbër në Japoni, ku kompania kryesore aziatike po kërkon një burim më të gjelbër të amoniakut për t'i shtuar karburantit të saj.

Hidrogjeni i gjelbër ka qenë zgjedhja e preferuar për aviacionin, pasi ai kërkon një karburant më të qëndrueshëm që është në gjendje të kryejë fluturime në distanca të gjata. Duke bërë një hap më tej, hidrogjeni i gjelbër mund të kombinohet gjithashtu me dioksid karboni për të bërë një lëndë djegëse metani më miqësore me mjedisin që mund të fuqizojë raketat në hapësirën e jashtme.

Hidrogjeni i gjelbër është gjithashtu një zëvendësues ideal i gazit natyror në termocentralet me energji gazi, si dhe përbërësi hyrës për prodhimin e plehrave për fermerët, të cilët përballen me paqëndrueshmëri të lartë të çmimeve. "Qyteti i Hidrogjenit është një ndërmarrje masive, e klasit botëror që do ta vendosë Teksasin në hartë si prodhuesin kryesor të hidrogjenit të gjelbër", tha themeluesi dhe shefi i GHI, Brian Maxwell. “Teksasi  ka qenë lideri botëror në inovacionin e energjisë për më shumë se 100 vjet dhe ky projekt synon të çimentojë atë lidership për shekullin e ardhshëm dhe më gjerë.”


No comments:

Post a Comment