Qeveria e re e Gjermanisë synon të përshpejtojë kalimin e më shumë automjeteve elektrike në rrugët e saj. Për ta bërë këtë kancelari Olaf Scholz, zgjati ndihmën për blerjen e makinave elektrike edhe për një vit. Në vitin 2022, blerja e një makine thjesht elektrike do të vazhdojë të subvencionohet në një maksimum prej 9,000 eurove, njoftoi qeveria. Ndihma mund të shkojë deri në 6,750 euro për makinat hibride plug-in.
15 milionë makina deri në vitin 2030?
Synimi i qeverisë është të shohë 15 milionë makina elektrike në qarkullim deri në vitin 2030. Deri më tani, Gjermania ka në rrugë 520, sipas AFP. Kjo mbështetje financiare, e prezantuar në korrik 2020, ka luajtur një rol kyç në rritjen rekord të pjesës së tregut të automjeteve elektrike në Gjermani, vuri në dukje AFP.
Sipas Renault Group, automjetet tërësisht elektrike përfaqësonin një në gjashtë makina të shitura në vend. Gjermania numëroi 30,000 stacione për mbushje elektrike në vitin 2020. "Deri në vitin 2030, mbi një milion stacione mbushëse publike duhet të mbulojnë nevojat e automjeteve gjermane", raportoi prodhuesi gjigant i makinave.
Në maj 2021, Ministri Federal i Çështjeve Ekonomike dhe Energjisë Peter Altmaier njoftoi synimin e tij për të lehtësuar procesin e pagesës për stacionet e mbushëse. “Që e-mobiliteti të arrijë vërtet përparim, ne duhet jo vetëm të sigurojmë fonde për automjetet elektrike, por edhe ta bëjmë më të përshtatshëm procesin e mbushjes dhe pagesës për këtë”, tha Altmaier.
“Në të ardhmen, stacionet mbushëse që janë të hapura për publikun do të pranojnë karta standarde krediti dhe debiti. Kjo do të thotë që këto stacione mbushëse do të jenë të hapura për të gjithë, përfshirë klientët që nuk kanë një smartphone. Duke qenë se kartat e kreditit funksionojnë kudo, kjo hap gjithashtu stacione tarifimi për udhëtimet ndërkufitare.”
Ky propozim do të zbatohet për të gjitha stacionet e mbushjes që hyjnë në funksion pas datës 30 qershor 2023, shtoi ai. Shitjet e makinave elektrike në Gjermani u rritën me 207 për qind midis 2019 dhe 2020 me 104 për qind deri në nëntor 2021 krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar, duke e bërë atë tregun e dytë më të madh në botë për këtë teknologji pas Kinës.
Me 31 për qind të shitjeve elektrike ose hibride plug-in në periudhën janar-nëntor 2021, Gjermania është tregu më i madh i Evropës sipas Matthias Schmidt. Pa subvencionet, tregu do të ishte "një pjesë e asaj që është tani", paralajmëroi Schmidt. Ky subvencion, i prezantuar në korrik 2020, ka luajtur një rol kyç në rritjen rekord të pjesës së tregut të automjeteve elektrike në Gjermani, vuri në dukje AFP.
Ndihma do të rishikohet dhe "më shumë e orientuar drejt mbrojtjes së klimës" duke kufizuar makinat me djegie nga viti 2023, shtoi Robert Habeck, ministri i ri për Çështjet Ekonomike dhe Energjinë. Në të ardhmen, në dhënien e subvencioneve të reja do të merret parasysh proporcioni i operimit elektrik të automjeteve dhe diapazoni i tyre, sipas ministrisë, me qëllim që “të subvencionohen vetëm makinat elektrike që kanë efekt pozitiv në mbrojtjen e klimës”.
Cilat
vende kanë më shumë makina elektrike?
Pavarësisht pandemisë COVID-19 dhe ndikimit të saj në industrinë e automobilave, shitjet e automjeteve elektrike bënë një hap gjigant në vitin 2020. Sipas vlerësimeve nga gjurmuesi i industrisë EV-Volumes, Norvegjia kryeson garën me automjetet elektrike me prizë që përbënin 74.8 për qind në 2020. Në vendin e dytë dhe të tretë në podium, Islanda dhe Suedia kryesojnë garën, duke zënë respektivisht 45 për qind dhe 32.2 për qind.
No comments:
Post a Comment