Sunday, July 19, 2020

Thënie për mbrojtjen e mjedisit

  • Paradoksi më i madh është se ne e perceptojmë degradimin e Tokës sonë si atë të një planeti diku në hapësirë me të cilin ne nuk kemi të bëjmë asgjë.
  • Çfarë kemi mësuar vitet e fundit është fakti se sistemet ekonomike që nuk tregojnë të vërtetën ekologjike janë të kushtueshme. Llogaritjet e gabuara të këtyre sistemeve i kanë çuar disa nga korporatat më të mëdha në falimentim, çka u ka kushtuar miliona njerëzve gjithë kursimeve e jetës së tyre.
  • Socializmi ra në kolaps sepse nuk i lejoi çmimet të tregonin të vërtetën ekonomike. Kapitalizmi mund të bjerë gjithashtu në kolaps, sepse ai nuk lejon çmimin të tregojnë të vërtetën ekologjike.
  • Aty ku bletët zhduken duhet të ndizet një sinjal alarmi.
  • Ligji primar i botës së sotme është ai i ruajtjes së mjedisit. Nuk ka integritet më të madh e më të lartë se integriteti i mjedisit.
  • Nxitojnë individët, kompanitë, politikanët dhe vetë qeveritë për t’u pasuruar sa më shpejt. Kjo rritje i ngjan tumorit: shoqëria shkatërron burimet e vetë sistemeve ku mbështet zhvillimi i saj.
  • Njerëzimi do të ngjitet në një shkallë të re qytetërimi kur edukata për zhvillimin e qëndrueshëm  të bëhet parësore dhe e zakonshme.
  • Jepi jetë jetës tënde, ruaj mjedisin ku jeton.

No comments:

Post a Comment