Friday, July 24, 2020

Disa projekte inovative eko-urbane që i shtojnë vlerën një qyteti

Shtigje speciale për çiklistë, udhëkryqe të ndriçuara, pastrues të rrugës, biblotekë në autobusët e transportit publik janë vetëm disa prej projekteve inovative eko-urbane që i shtojnë vlerën një qyteti, për ta bërë jetë në qytet më të shëndtshme, më ekologjike dhe më atraktive. Në këtë artikull ju prezantojmë disa nga këto projekte që kanë zënë vend në qytete të ndryshme të botës. 

Karrige lëkundëse me energji diellore që ju mundëson të relaksoheni dhe të rimbushni pajisjet tuaja elektronike në të njëjtën kohë

 Një udhëkryq i zgjuar që ndihmon drejtuesit e automjetev dhe këmbësorët gjatë natës ose motit të keq


Shpërndarësit e ujit që pastojnë rrugët dhe parandalojnë ndotjen e qytetit nga pluhuri

Një autobus me një bibliotekë për ta bërë udhëtimin tuaj ditor më pak të mërzitshëm 

Autostrada me një korsi të veçantë për mbushje me energji pa tel të makinave elektrike gjatë lëvizjes

Ulëset LED shumëngjyrëshe që i japin gjallëri ambienteve të  zymta!

 Një mënyrë interesante për të parkuar trotinetët në shkolla

  Për të mos humbur kot kohën tuaj në stacionin e autobusit. Do bëni një aktivitet argëtues!

Printimet 3D në dyshemet e transportit publik do ti japin më shumë argëtim udhëtimit Falë shkallëve lëvizëse për biçikleta, ngjitja në kodrat e pjerrëta është më e lehtë 

 Një shatërvan për rimbushje të shisheve me ujë me një filtër i disponueshëm falas për të gjithë.

 Një tren me një shtojcë për biçikleta, që çiklistët mos të zënë hapësirën brenda trenit

No comments:

Post a Comment