Sunday, January 16, 2022

A mundë të ketë një teknologji për të prodhuar energji përmes hidrogjenit nga uji i detit?

Furnizuesi gjerman i automobilave Schaeffler aktualisht po punon me partnerë nga Holanda për nxjerrjen e hidrogjenit nga uji i detit në një pilot projekt. Furnizuesi po planifikon të zgjerojë aktivitetet e tij në fushën e hidrogjenit, që sipas Schaeffler, duhet të furnizohet edhe industria e automobilave. Ideja e prodhimit të hidrogjenit të gjelbër në det, nga sasi të mëdha të energjisë së erës në det të hapur është e përhapur. Megjithatë, ky lloj i prodhimit të hidrogjenit përballet me sfidën kryesore që elektrolizuesit kërkojnë ujë ultra të pastër. Kjo do të thotë se uji i detit duhet së pari të shkripërohet dhe më pas të pastrohet dhe filtrohet me kujdes përpara se membrana të futet një proces që po rrit koston e hidrogjenit të gjelbër.

Schaeffler ka krijuar start-up Hydron BV në Holandë për të zhvilluar sisteme të membranës së elektrolizës polimer (PEM). Për të pastruar ujin e detit përpara se të arrijë në membranat, inxhinierët kanë zbatuar një zgjidhje në të cilën nxehtësia e mbetur nga procesi i elektrolizës mund të përdoret për të distiluar ujin e kripur. Konsorciumi thotë se ka vërtetuar funksionalitetin e teknologjisë së tij të distilimit të membranës dhe sistemi ishte në gjendje të gjeneronte një kilogram hidrogjen në orë, me distilimin e membranës që bënte 10 kg ujë ultra të pastër (UPW) të disponueshëm për elektrolizë.

"Gjenerimi i hidrogjenit të gjelbër nga energjia e erës është një zonë e rëndësishme rritjeje për Schaeffler", tha Bernd Hetterscheidt. “Në bashkëpunim me partnerët tanë në industrinë e energjisë së erës, ne duam të bëhemi një nga ofruesit kryesorë të komponentëve të sistemit në këtë fushë. Për ta bërë këtë, ne kombinojmë teknologjinë inovative të Hydron me pikat e forta të Schaeffler, të tilla si të kuptuarit e sistemit tonë dhe njohuritë tona në shkallëzimin e shpejtë të produkteve dhe projekteve në mënyrë që t'i sjellim ato në treg sa më shpejt të jetë e mundur."

Duke parë përpara, Schaeffler dëshiron të vazhdojë me shkallëzimin e filtrave dhe përbërësve të shkripëzimit për përdorim në shkallë industriale. Për më tepër, kostoja dhe rezistenca e sistemit do të duhet të përmirësohen. Synimi është të reduktohen kostot e prodhimit të hidrogjenit të gjelbër nga 4-10 euro/kg aktuale në 2 euro. Trajtimi i ujit është i një rëndësie kyçe për të ulur çmimin e elektrolizës dhe avantazhet e rëndësishme të efikasitetit mund të shndërrohen lehtësisht në kursime të kostos. Kompanitë nga industria kimike, si HPQ Silicon Resources e Kanadasë, dhe bizneset e sektorit hekurudhor duke përfshirë Alstom kanë krijuar gjithashtu konsorciume në një përpjekje për të qenë pjesë e garës për hidrogjen të lirë të gjelbër nga uji i detit dhe energjia e erës.

No comments:

Post a Comment