Friday, October 2, 2020

Pemët më të larta në botë

Renditja e lisave më të lartë në botë në këtë listë është bërë sipas lartësisë së kampionëve të  specieve, duke zgjedhur speciet e lisave për të cilët është vërtetuar se janë të lartë mbi 80 metra. Nuk përjashtohet mundësia që kjo listë të mos jetë përfundimtare.

Hyperion – Shtetet e Bashkuara, Kaliforni. Ky lis me lartësi prej 115.61metrash është lisi më i lartë i njohur në botë. Diametrin e ka 4.84 metra, ndersa vëllimin 502 m3. Në total në këtë vend ka më shumë se 500 lisa të këtij lloji që janë më të lartë se 103 metra.

Centurion – Australi, Tasmani. Lartësia 99.8 metra. Diametri 4.05 metra. Vëllimi 268 m3. Ka qenë të paktën 103 metra i lartë, por i është prishur maja.

Bredhi Doerner – Oregon, Shtetet e Bashkuara. Lartësia 99.4 metra. Diametri 3.54 m. Vëllimi 237 m3. Kohë më parë ishte 100.3 m i lartë.

Kulla e Ravenit – Shtetet e Bashkuara, Kaliforni. Thuhet se ky bredh 96.9 metra i lartë, është  bredhi Sitka më i lartë në botë.

Lisi Barangay Alegria Toog – Filipine, Agusan del Sur. Lartësia 96.9 metra. Diametri 3.66 metra.Ky lis është i shenjtë për njerëzit Manobo.

Sekuoja e lartë gjigande Shtetet e Bashkuara, Kaliforni. Kjo sekuojë është e lartë 94.9 metra.

Kalorësi i Bardhë – Australi, Tasmani. Lartësia 91.3 metra. Diametri 3.30 metra. Vëllimi 180 m3.

Neeminah Loggorale Meena Australi, Tasmani. Lartësia 90.7 metra.Diametri 3.88 metra.Thuhet se disa lisa të këtij lloji kanë qenë të lartë deri në 101 metra.

Bredhi Fisnik në Goat Marsh – Shtetet e Bashkuara, Uashington. Ky lis i tharë është i lartë89.9 metra.

Klinki në Luginën Bulolo – Papua Guinea e Re, Morobe. Lartësia 88.9 metra.

Poko gergassiMalajzi, Sabah -Lisi më i lartë i njohur i këtij lloji është 88.3 metra.

Hiri Alpin në Luginën Fiorentine – Australi, Tasmani. Lartësia 87.9 metra. Diametri 3.07 metra. Vëllimi 161 m3.

No comments:

Post a Comment