Airbus po synon të vendosë në shërbim aeroplanin e parë tregtar në botë me energji hidrogjeni deri në vitin 2035, tha CEO Guillaume Faury. Hidrogjeni është një karburant i pastër, që lëshon vetëm avull, por nëse është i gjelbër varet nga gjurma e karbonit e karburanteve që përdoren për ta prodhuar atë. Franca dhe vendet e tjera evropiane po investojnë miliarda euro në zhvillimin e hidrogjenit të gjelbër, pasi industria e transportit është shumë ndotëse.
"Është ambicia jonë të bëhemi prodhuesi i parë i avionëve, që përdorim një aeroplan të tillë në vitin 2035", i tha Faury gazetës Le Parisien. Zhvillimi i karburantit të karbonizuar të hidrogjenit është një "bosht parësor i zhvillimit" për airbus, tha ai. Prodhuesi tashmë ka përdorur teknologjinë e hidrogjenit për të furnizuar me satelitët e saj dhe raketën Ariane. Zhvillimi i një avioni që përdor karburant pa karbon nuk do të kërkonte "ndonjë përparim të madh teknologjik", tha Faury.
Sidoqoftë, teknologjisë së prodhimit do t'i duhen ende rreth
pesë vjet për të arritur pjekurinë, dhe furnizuesve dhe vendeve industriale do
t'u duhen dy të tjerë që të jenë gati, tha ai. "Prandaj mund të zbatojmë
programin rreth vitit 2028", theksoi ai. “Ky është një moment historik për
sektorin e aviacionit tregtar dhe ne synojmë të luajmë një rol udhëheqës në
tranzicionin më të rëndësishëm që ka parë kjo industri. Konceptet që ne
zbulojmë sot i ofrojnë botës një paraqitje të shkurtër të ambicies sonë për të
drejtuar një vizion të guximshëm për të ardhmen e fluturimit me emetime zero",
tha Faury në një deklaratë për shtyp të marrë nga Daily Sabah. "Unë besoj
fuqimisht se përdorimi i hidrogjenit - si lëndët djegëse sintetike dhe si një
burim kryesor i energjisë për avionët komercialë - ka potencialin për të ulur
ndjeshëm ndikimin e klimës së aviacionit", shtoi ai.
Aviacioni gjeneron deri në tre për qind të emetimeve të dioksidit të karbonit në botë, nxitësi kryesor i ndryshimit të klimës. Përdorimi i hidrogjenit do të kërkonte disa ndryshime të mëdha të projektimit për avionët, pasi karburanti kërkon rreth katër herë hapësirën e magazinimit të vajgurit për të njëjtën përmbajtje të energjisë.
Qeveria franceze ka ndarë 1.5 miliardë euro për zhvillimin e
avionëve pa karbon si pjesë e një plani mbështetës për sektorin e aviacionit, i
cili është gjunjëzuar nga pasojat e pandemisë COVID-19. Në përgjithësi, Franca
po planifikon të investojë 7 miliard euro në zhvillimin e zgjidhjeve të
hidrogjenit.
No comments:
Post a Comment