Saturday, August 21, 2021

A mund të parandalojnë arkitektët ndryshimet klimatike?

Arkitektët mund të parandalojnë efektet më të këqija të ndryshimit të klimës duke vendosur për të hartuar dhe ndërtuar standarde zero të karbonit, argumenton Edward Mazria, arkitekt dhe themelues i organizatës jofitimprurëse Architecture 2030. Mazria, po u bën thirrje të gjithë arkitektëve, planifikuesve, inxhinierëve dhe atyre që janë përgjegjës për projektimin dhe ndërtimin e mjedisit të ndërtuar në mbarë botën që të projektojnë të gjitha ndërtesat e reja, rinovimet, peizazhet, peizazhet e qytetit dhe infrastrukturën që të jenë me karbon zero duke filluar tani. 

Nëse veprojmë së bashku sot, parandalojmë efektet më të këqija të ndryshimit të klimës. Thirrja jonë është, dhe ka qenë gjithmonë, për ta bërë botën një vend më të mirë. Tani ne kemi mundësinë ta bëjmë atë në një shkallë globale dhe të ndihmojmë në mbrojtjen e jetës në planet. Nëse veprojmë së bashku tani, ne ndryshojmë botën. Pothuajse 15 vjet më parë, në 2007, unë isha ulur pranë mjekut James Hansen në Arkitekturën 2030 Urgjenca e Urgjencës Globale dhe e pyeta: “Kur do të fillojmë të shohim efektet aktuale të ngrohjes globale?”

Ai u përkul dhe pëshpëriti: “Ngrohja rreth një gradë Celsius”. Sot, kam kontrolluar faqen e internetit të NASA-s “Shenjat Vital të Planetit” dhe me siguri, planeti aktualisht është në 1.02 gradë Celsius duke u ngrohur mbi nivelet paraindustriale. Sapo lëshoi ​​një raport alarmues mbi gjendjen e krizës klimatike, dhe valët brutale të nxehtësisë, thatësira, përmbytje vdekjeprurëse dhe zjarre po shkatërrojnë rekorde në të gjithë planetin dhe aktualisht shkatërrojnë Evropën, Amerikën e Veriut, Kinën dhe India – rajonet aktualisht përgjegjëse për 58 përqind të të gjitha emetimeve globale të CO2.

No comments:

Post a Comment